חמישי אמנותי #14

חמישי אמנותי #14

חמישי אמנותי נעים לכולנו!
סגר שלישי בפתח, ואנחנו נדרשות לאזור כוחות ולתת מענים קהילתיים לתושבים שלנו.
איך עושים את זה שוב?
בחרנו להפגיש אתכן עם מיכל ירושלמי, ולשמוע ממנה על חוויות קורונה ועל מענים לימים שלפנינו.
מוזמנות לקרוא וליהנות:

קצת עלי:
נעים מאוד! אני מיכל ירושלמי, מנחה כנסים ואירועים, מנטורית לאומניות במה, ומנחה סדנאות סיפור. אמא ל5 אוצרות אנרגטים מדהימים, ואשת אברך 24/7 ב"ה. 
אוהבתתת את הבמה, והיא אוהבת אותי 🙂
עברנו מביתר עילית לפני כארבעה חודשים לשכונת אחיסמך החדשה בלוד. סוף סוף בדירה משלנו, אחרי המתנה מתישה של עשור פלוס ועדיין בשלבי התאקלמות. מקום יפהפה חדש חרדי ופורח, מן קיבוץ של בני ברק, קרית ספר, ירושלים וביתר.. מוזמנים להנות מאיכות חיים במרכז הארץ!\
בשגרה הנורמטיבית הלו"ז שלי צפוף מאוד, והוא יכול להראות כך או דומה לזה: בוקר בירושלים מנחה קורס במגמת בימוי והפקה בסמינר, משם לפגישת מנטורינג עם אומנית במה, הביתה להנות מהאוצרות שלי ארוחת ערב אמבטיות, ומשם טסה להנחיית אירוע ב—טבריה…ולילה !! ויש עוד אופציות, אם רק תרצו…

מתי הכרת את הבמה מקרוב?
כתלמידת סמינר כבר הוזמנתי להנחות מחנות בתיכונים. זה התחיל מהסמינר בו אני למדתי, רכזת הסמינר פשוט זרקה אותי לבמה בלי לדעת לשחות ונתנה בי אמון שאני אצליח בגדול, ועל כך אני חייבת לה הרבה הכרת הטוב. ביום שסיימתי את לימודי בסמינר כבר קיבלתי משרה של רכזת חברתית בתיכון בני ברקי. אחרי עשרות תוכניות שהנחתי והפעלתי ב"ה בהצלחה רבה, נוצר ביני לבין הבמה קשר משפחתי מדרגה ראשונה ממש, ואיכשהו הגעתי לבמות רבות, ומשם אנחנו כבר בטח מכירות…
הנחתי עד היום אירועים במגוון תחומים וסגנונות. 
היחודיות שלי בהנחייה מתחילה מכך שאני מעורבת בכל התוכן שעולה על הבמה. בשלב שלפני האירוע אני עומדת בקשר מקדים עם האומניות/מרצות שמופיעות, כותבת בעצמי את תסריט ההנחיה אחרי תחקיר מקדים ואפיון אירוע, וברגע שאני עולה לבמה אני מתרכזת במשימה שלי: לגרום לאירוע בס"ד להיות אינטראקטיבי, מחבר, ובגובה העיניים עם הקהל, גם כשמדובר בכמה אלפים.

עד כמה הקורונה טלטלה אותך ולאן הובילה אותך?
וואוו, אני נאנחת וגם מחיכת :))
בסגר הראשון היה ממש בסדר, הייתי יולדת טרייה שסופסוף יכולה להיות בחופשת לידה, ואם אתן שואלות למה? כי אני מאוהבת בעבודה שלי ומבחינתי לנח זה בזבוז זמן, אז איכשהו אצלי הילדים יודעים שבגיל חודש הם איתי מאחורי הקלעים באירועים השונים, והקורנה זימנה לי חופשת לידה שלא נגמרתתתת. מסגר לסגר אני מבינה יותר ויותר עד כמה נדרש ממני להתאים את העשייה שלי למצב, ואני חושבת שאני משתבחת מסגר אחד למשנהו. גם בהבנה של הצרכים ושל הפתרונות שאני יכולה להציע, וגם במקצועיות והדיוק של המענים שלי.
בסגר הראשון הנחתי דרך הזום והטלפון ימים פתוחים של מרכזי לימודים, סיפורים והפעלות.
בסגר השני התאמתי את המנטורינג שלי לאומניות במה ועזרתי להן לתרגם את עמידת הבמה לפלטפורצה הדיגיטלית. את סדנאות הסיפור שמוכרות לכן מהספריות, המתנ"סים ומרכזי ההשתלמויות באופן פרונטלי, העברתי טלפונית.
כעת, לקראת הסגר השלישי, בניתי קונספט לפעילות אינטראקטיבית דרך קו הטלפון בפורמט נפרד לנשים נערות וילדות. 
אני כרגע עסוקה בבניה של תכנית כזו לט"ו בשבט עבור אחד היישובים, ומאמינה שהסגר יביא איתו ביקושים נוספים לתכניות כאלו.

ספרי לנו על התכנית.
התוכנית מבוססת על הפעלה עם קליקרים טלפוניים ומלווה בפרסים למובילות בניקוד. הקונספט הוא המוכר והאהוב של שאלות ידע וסקר. 
הכנסתי 'דקטיפ'- דקת טיפ שווה במיוחד מאומניות במה ומרצות ידועות בהתאמה אישית ואקטואלית לתוכן שלכם, ואפשרויות אטרקטיביות במיוחד להוסיף לשיחה משתתפות בלייב.
אם עד היום היו תכניות כאלו לבנים ובחורי ישיבות, אז סוף סוף יהיה מענה גם לבנות ולנשים.
מגיע לנו. לא?!

 טיפ קטן לסיום
הקורונה, עם כל האתגרים שהיא מביאה לנו, היא הזדמנות גדולה ללמידה והתפתחות שבוודאי נהנה מהם גם כשנחזור לשיגרה. אני משתדלת למצוא הנאה וחוויה בכורח המציאות הזו, ומזמינה גם אתכן לנסות ולחוות אותה מהמקום הזה.. בסופו של דבר, אנחנו חוות תקופה הסטורית ייחודית. 
באנה נמצה את החוויה!

מלכה לאנדא

רכזת פעילות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט